#1. Postanowienia ogólne.


1.0 - Nieznajomość regulaminu nie zwalnia gracza z odpowiedzialności.
1.1 - Gracz, który nie przestrzega regulaminu bez względu na nic zostaje ukarany.
1.2 - Na serwerze obowiązuje ustalony taryfikator kar.
1.3 - Kopiowanie regulaminu na inne serwery jest zabronione zgodnie z ustawą o prawach autorskich.
1.4 - Gracz, który nie zgadza się na warunki zawarte w regulaminie nie może grać na serwerze.

#2. Administracja.



1.5 - Administracja nie odpowiada za dane kont na serwerze.
1.6 - Skradziony login / hasło do konta jest sprawą wyłącznie jego posiadacza.
1.7 - Administracja ma prawo przejrzeć wszystkie pliki, które mogą zawierać potencjalne cheaty [niedozwolone modyfikacje] bez zgody gracza.
1.8 - Administracja ma prawo poprosić gracza w każdej chwili o udostępnienie zdjęć - dalej "ss'ów" bądź ekranu - oraz folderów o których mowa w punkcie 1.7.
1.9 - Administracja ma prawo banować według własnego upodobania jeśli powód jest zawarty w regulaminie.
2.0 - Administracja nie oddaje, nie sprzedaje i nie rozdaje itemów.
2.1 - Decyzje administracji są ostateczne i nie podlegają dyskusji, chyba, że są niezgodne z regulaminem. Odnośnik do punktu 1.9.

#3. Gracze.



2.2 - Zakazane jest używanie wspomagaczy - dalej w tekście: cheatów.
2.3 - Zakazane jest używanie wspomagaczy dla myszki - dalej w tekście: makro, autoclickery, skrypty.
2.4 - Dozwolone modyfikacje to wyłącznie ReisMinimap oraz Optifine + Shadery.
2.5 - Zakazane jest modyfikowanie .minecraft podczas sprawdzania przez administrację oraz wyrzucanie itemów.
2.6 - Zakazane jest używanie przezroczystych tekstur.
2.7 - Zakazane jest bugowanie.
2.8 - Zakazane jest włamywanie się na konta innych graczy.
2.9 - Gracz ma obowiązek wykonywania poleceń administracji, które najczęściej wydawane są na czacie globalnym.
3.0 - Niezastosowanie się do polecenia oraz brak współpracy z administracją = ban permanentny.
3.1 - Zakazane jest tworzenie multikont. Każdy gracz ma obowiązek zgłosić korzystanie z osiedlowego internetu bądź wspólne granie z rodzeństwem na jednym ip w odpowiednim temacie na forum.
3.2 - Zakazane są obraźliwe i wulgarne nicki.
3.3 - Administracja nie odpowiada za graczy będących AFK na serwerze, kopiąc na AFK gracz akceptuje możliwość sprawdzenia przez Administratora.

#4. Gildie.


3.4 - Założyciel odpowiada za każdego członka w gildii.
3.5 - Zrekrutowana osoba jest "pod opieką" założyciela.
3.6 - Ucieczka przed banem gildyjnym / usunięciem gildii = ban.
3.7 - Dochodzenie do gildii tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność.
3.8 - Tworzenie akwariów, głębokich żółwi oraz oceanów na cuboidzie i wokół, a także w fosach grozi usunięciem gildii lub banem.
3.9 - Cheater w gildii = tempban dla gildii.
4.0 - Założyciel cheaterem = tempban + usunięcie gildii.
4.1 - Przeszkadzanie administracji = surowy tempban bez podania przyczyny.
4.2 - Próby wkopania administracji bądź "troll" - perm dla całej gildii.

#5. Handel.


4.3 - Handel tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność.

#6. Czat.



4.4 - Obraza administracji i serwera = perm.
4.5 - Spamowanie na helpopie = tempban.
4.6 - Reklamowanie innych serwerów oraz stron internetowych w żaden sposób nie związanych z MyHardcore.pl grozi banem pernamentnym.
4.7 - Zakaz podawania adresów ip team speak.
4.8 - Zakaz ofert na czacie związanych z inną grą niż minecraft oraz innym serwerm niż MyHardcore.pl
4.9 - Prośby o itemy (tzw. donejty) grożą banem tymczasowym.
5.0 - Udostępnianie danych osobowych i prywatnych = bezwarunkowy perm oraz czarna lista. (nazwiska, numery telefonów, facebooki itd.)
5.1 - Obraza gracza i gildii = mute.